مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 08:402023-07-08اقتصادي

این بازی های پر فراز و نشیب و تأثیر آن بر شخصیت کودکان 


یک کارشناس ارشد بالینی و روان درمانگر کودکان گفت: والدین باید با درنظرگرفتن مزایا و معایب انیمیشن ها و تطابق آن با سن و توان کودک به تهیه آن برای فرزند خود اقدام کنند.

- ایسنا/خراسان جنوبی یک کارشناس ارشد بالینی و روان درمانگر کودکان گفت: والدین باید با درنظرگرفتن مزایا و معایب انیمیشن ها و تطابق آن با سن و توان کودک به تهیه آن برای فرزند خود اقدام کنند.

  مریم پیرتاج در گفت وگو با ایسنا در مورد انیمیشن ها و تاثیر آنان روی کودکان اظهار کرد: این مورد و تاثیرات آن در سه مبحث رشد ذهنی کودکان، معرفی انیمیشن ها و تاثیرات مثبت و منفی این برنامه ها و نکاتی برای والدین برای نظارت کامل بر روی یادگیری کودکان قابل طرح است.

وی افزود: انیمیشن ها در قالب بازی های رایانه ای و یا کارتون ها می توانند تاثیر زیادی روی شخصیت کودکان داشته باشند؛ حتی این تاثیر می تواند اثر خوبی بر روند یادگیری آن ها داشته باشد که شامل افزایش مهارت های شناختی مانند مهارت دیداری، فضایی و مهارت تقویت حافظه می شود.

این روانشناس خانواده بیان کرد: تاثیرات منفی و مثبت انیمیشن ها روی کودکان بسیار بیشتر از نوجوانان و جوانان است چراکه در این سن کودکان در حال آموزش شیوه و اصول زندگی کردن هستند و این برنامه ها تاثیر بسیار زیادی بر شکل گیری شخصیت کودکان دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

این بازی های پر فراز و نشیب و تأثیر آن بر شخصیت کودکان 

این بازی های پر فراز و نشیب و تأثیر آن بر شخصیت کودکان